Dwunasta edycja konkursu WIPING

Z radością i satysfakcją przekazujemy informację, że po przeprowadzeniu wtorkowej rozgrywki finałowej w siedzibie Wydziału Informatyki wyłoniliśmy zwycięzcę tegorocznej edycji konkursu.

Miejsce I, tytuł laureata i nagrody rzeczowe uzyskał Fryderyk Brajer z III Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kaliszu (54/64 pkt).
Miejsce II, tytuł laureata i nagrody rzeczowe uzyskał Krzysztof Michałek z VI Liceum Ogólnokształcącego im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy (46 pkt).
Miejsce III, tytuł laureata i nagrody rzeczowe uzyskał Mateusz Siwek z Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie (41 pkt).
Miejsce IV zajął Ksawery Bęś z II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Raciborzu (34 pkt).
Miejsce V zajął Bartosz Kułakowski z Technikum Informatycznego SCI w Szczecinie (29 pkt).
Miejsce VI zajął Ignacy Kus z XIII Liceum Ogólnokształcącego w Szczecinie (27 pkt).
Miejsce VII zajął Michał Maćkowiak z Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wolsztynie (24 pkt).
Miejsce VIII zajął Bartłomiej Cynar z Zespołu Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy (23 pkt, wcześniej ukończył zadania).
Miejsce IX zajął Maksymilian Kowalewski z Technikum Nr 19 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Poznaniu (23 pkt, później ukończył zadania).
Miejsce X zajął Michał Jaroszek z V Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka w Szczecinie (22 pkt).
Miejsce XI zajął Kamil Lauzer z Zespołu Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy (17 pkt, wcześniej ukończył zadania).
Miejsce XII zajął Jakub Rajchel z Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Krzeszowicach (17 pkt, później ukończył zadania).
Miejsce XIII zajął Patryk Guziec z Zespołu Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy (11 pkt).
Miejsce XIV zajął Michał Żywarski z V Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka w Szczecinie (9 pkt, później ukończył zadania).

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za udział i emocjonujący pojedynek. Jesteśmy bardzo wdzięczni firmom Kongsberg i Shoper za ufundowanie nagród i przygotowanie gadżetów dla uczestników. Pod tym odnośnikiem zamieszczamy zadania, z którymi zmagali się tegoroczni finaliści.